Lid worden van Desiderata, Genootschap van boekenvrienden

Aan het lidmaatschap zijn geen kosten verbonden.

Geef uw naam, postadres en mailadres op via Contact  en vermeld dat u lid wilt worden.

U ontvangt dan per post uw lidmaatschapsbewijs in de vorm van een klein maar toepasselijk uitgaafje, getiteld Desiderata. Dit is ons welkomstgeschenk.

Uw aanmelding verplicht u dus tot niets, ook niet in de toekomst. U geeft uitsluitend te kennen dat Stichting Desiderata u via de mail en per post op de hoogte mag houden van haar activiteiten en publicaties. Publicaties op papier, op onze website, of ter aankondiging van bibliomane activiteiten.

Een en ander sluit natuurlijk niet uit dat donaties altijd welkom zijn, ongeacht de omvang daarvan, en dat intekening bij nieuwe uitgaven zeer op prijs wordt gesteld.

Stichting Desiderata dankt u bij voorbaat als u haar gaat steunen.

Over de banner

Detail uit een gravure van Francesco Bartolozzi naar een ets van Giuseppe Zocchi (18de eeuw): interieur van de Biblioteca Laurenziana in het klooster van San Lorenzo in Florence. Collectie Rijksmuseum, schenking (1938) van D.H. Cevat.